Prośba o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mkielcem
    Classic
    • 2018
    • 2
    • Octavia I (1U2)
    • AVU 1.6 MPI 102 KM

    Prośba o analizę logów

    Byłem sprawdzić tylko serię. 205 przy 5350 oraz 302 przy 2750.

    Zaskoczył mnie bardzo spory bonus niuta.

    Robert stwierdził, że da się zrobić program tak, żeby nie było śladu i nie był do wykrycia przez ASO.
  • mkielcem
    Classic
    • 2014
    • 26

    #2
    Prośba o analizę logów

    Na początku witam wszystkich.
    2 dni temu moja Octavia straciła moc, pojawił się kod błędu 17965 - przeładowanie. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy i jak na razie wszystko wydaje się być ok. Dziś zrobiłem kilka logów i miałbym prośbę o ich analizę.

    Logi BS
    grupa 000
    grupa 003
    grupa 004
    grupa 011

    logi statyczne
    grupa 000
    grupa 003
    grupa 004
    grupa 010
    grupa 011

    logi dynamiczne
    grupa 000
    grupa 003
    grupa 004
    grupa 010
    grupa 011

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Pewnie się gdzies kierownice przywiesiły.
      Generalnie jest OK.
      Dwie rzeczy :
      - wyreguluj zapłon (kąt wtrysku) - bo jest za wczesny
      - lekko przypieczone kierownice VTG

      Brakuje 008 dynamicznego i 013 statycznego - poprosze.
      Reszta OK.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • mkielcem
        Classic
        • 2014
        • 26

        #4
        blok 008 dynamicznie
        blok 013 statycznie

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Czy przy wykonywaniu 008 pedał byl cały czas w podłodze ?
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • mkielcem
            Classic
            • 2014
            • 26

            #6
            Przy ok 4300 obrotach puściłem pedał przyspieszenia, bo droga mi się skończyła i chwile potrwało, zanim wyłączyłem logowanie.

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Hmm...
              W mojej ocenie odpusciles pedał juz przy 3200 obr..... a pozniej dolozyles zaru ok. 4100.
              Jak dla mnie log do poprawy.
              Ale zeby nie bylo watrpliwosci... wykonaj go razem z 010 albo z 000. Dwa na raz.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Zamieszczone przez przemik
                Hmm...
                W mojej ocenie odpusciles pedał juz przy 3200 obr..... a pozniej dolozyles zaru ok. 4100.
                Jak dla mnie log do poprawy.
                Ale zeby nie bylo watrpliwosci... wykonaj go razem z 010 albo z 000. Dwa na raz.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • mkielcem
                  Classic
                  • 2014
                  • 26

                  #9
                  Może teraz będzie lepiej
                  bloki 008,010

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    No duzo lepiej.
                    Przepływomierz dobry.

                    czyli

                    - wyreguluj zapłon (kąt wtrysku) - bo jest za wczesny
                    - lekko przypieczone kierownice VTG
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • mkielcem
                      Classic
                      • 2014
                      • 26

                      #11
                      Dziękuje bardzo za pomoc

                      Komentarz

                      Pracuję...